Oftest stillede spørgsmål

Her finder du en liste over de mest stillede spørgsmål vedr. Club Jensens og medlemsskab.

Hvordan ser jeg min pointsaldo?
Din pointsaldo vil altid fremgå i toppen på dine mails fra Club Jensens. Du kan også få tilsendt din pointsaldo ved, at udfylde din mail i formularen her. Vær opmærksom på, at mailen kan lande i din uønskede post.

Hvor meget svarer point til i kr.?
20 point svarer til 1 kr.

Hvordan opdaterer jeg mine oplysninger?
Du kan opdatere dine oplysninger ved, at udfylde din mail i formularen her. Herefter vil du modtage en mail, som vil guide dig videre.

Hvordan opdaterer jeg mit tlf. nr. og mail?
Hvis du skal have ændret dit tlf. nr. eller din mail, skal du skrive til info@jensens.com, så sidder vi klar til, at hjælpe dig alle hverdage kl. 9-16.

Hvor finder jeg Club Jensens fordele og kampagner?
Du finder vores club-fordele her og vores aktuelle club-kampagner ved at trykke her.

Hvordan optjener jeg point?
Du optjener 10% rabat i point på al mad på menukortet (således ikke drikkevarer eller ved køb af et gavekort) alle ugens 7 dage både til frokost og aften i restauranterne.

Hvornår udløber mine point?
Dine point udløber 6 måneder efter optjening, og vi sender dig en mail 2 uger før dine point udløber. Har du brug for yderligere hjælp ang. dine point, kan du skrive til info@jensens.com, så sidder vi klar til, at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-16.

Hvordan aktiverer jeg et nyt kort, hvis jeg i forvejen er medlem?
Du kan ikke selv aktivere et nyt kort, hvis du allerede er medlem. Du skal derfor skrive til os på info@jensens.com, hvor du oplyser dit gamle og dit nye kortnummer, så vi kan koble de to kort sammen for dig. På den måde vil dine oplysninger og point blive samlet på dit nye Club Jensens kort.

Hvordan aktiverer jeg et medlemskort, jeg har fået i restauranten?
Hvis du gerne vil aktivere et kort, du har fået udleveret ude i en af vores restauranter, skal du udfylde formularen her.

Hvad kan jeg bruge mine optjente point til?
Du kan bruge dine optjente point på regningen næste gang, du besøger en af vores restauranter. Man kan ikke optjene eller bruge point på drikkevarer.

Hvor lang tid går der før, mit kort er aktiveret og er klar til brug?
Fra du aktiverer dit kort/melder dig ind, vil der gå et par timer før dit kort er klar til brug, så du kan benytte dig af Club-fordele.

Hvordan bruger eller optjener jeg point, når jeg vil købe Take Away?
Hvis du vil bruge optjente point i vores take away, skal maden bestilles ved at ringe til den pågældende restaurant. Hvis du vil optjene point, kan du bestille online her og gøre restauranten opmærksom på ved afhentning, at du gerne vil optjene point på købet. Du er selvfølgelig også velkommen til, at ringe til restauranten og bestille, når du vil optjene point. 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os på
info@jensens.com.

Happy Sunday

Spis bare børnene af. Hver søndag spiser alle børn børneretter inkl. fri softice

29,-

læs mere

 
 
 
  
 
 
 

Bestil BordBestil Take Away